Thursday, March 15, 2007

güne erken başladım bugün efendim

Neyse efendim zaten biliyorsun erken kaltım ben bugün, dersim üçteydi, güne erken başladım 6:30 da uyanarak... Kahvaltıya gittikten sonra eve geldim, eh oturdum bir çay içeyim dedim, içtim hala zaman geçmedi, 11:30 gibi sanki gün bitiyor gibi hissettim ve öğlen uykusuna yattım. Evet evet kendimi prenses gibi hissettim bugün, güzellik uykusuna yatmak hihihi güzeldi gerçekten, taa ki telefon çalana kadar, olsun canım yine böle küçüklüğe dönmüş gibi hissettim kendimi. Sonra biraz fazla uyuduğum için koştursam da geç gittim derse bir 15 dakika, özür diledim sonra tabii. Derste masallardan konuştuk yine, çok cici bir eğitmenimiz var, masal dinler gibi derslerini dinliyorum, severekten :)

bugünlük bu kadar günlük
si ya
mir.

edit:
listening: komeda - it'S alright, baby
reading: shibumi-- (sevgili arkadaşım sölemişti iyi kitaptır diye, kendisi ermiştir shibumi başlığını görünce ben de böle mistik, işte uzakdoğu felsefesiyle alakalı bir kitap sanmıştım, evet kitap arkasına bakmak mı o da ne diyorum bu durumuma, neyse iki üç sayfa böle nerede felsefe diye başladım ya kitaba bin bir hevesle... hüsrana uğradım tabii, yok aslında güzel kitap, efendim betimlemeleri şahane sanki film çevriliyor ben yaşıyorum herşeyi gibi oldu okurken...)

sususyorum tamam
iyi geceler

3 comments:

anonim said...

mimiiiiii nabeeerrrrrr :) evet senin bolgunu cok ilgisiz birakmistim. bakiyorum da sen de ilgimi cekmek icin ingilizce yazilar falan yazmissin hehehhehee saka lan saka :) yaz sen bi de ben de yazsam süper olcak ama.. hadi operim seker.. ha bu arada bi ara okula ugrayalim yahu ben de su dittbernerin kitabini veriyim artik adam almanyaya donmeden :)

Can Aydın said...

mozilla yı açamadım yine:(
neyse,bende gerilla marketing kitabımla ilgilenim bari:)

priss said...

fena deil o kitap. başları beni de baymıştı ama hemen bitir de otostopçuya başlaa.. öptüm mimi yanaklarından şirinim :) ii uykular